Versace 2010 ilkbahar Yaz "Desenler"

Versace 2010 ilkbahar yaz sezonuna şöyle bir bakıyorum da sanırım görmek istediğim şey tam olarak bu. Birbirinden hoş ve gösterişli desenler, farklı tasarımlar, cüretkarlık ve kadınsılık yoğun bir şekilde gözler önünde. Defiledeki bütün tasarımlardan adeta yaratıcılık akıyor diyebilirim. Bazen insanlar defile izlerken sıkılabiliyor, genellikle de bütün modellerin benzer olduğu defilelerde, hatta o kadar ki renk olarak bile birbirlerinin aynıları olabiliyorlar. Neyse ki Versace gayet canlı ve rengarenk karşımızda.

Öncelikle hemen şunu söylemeliyim, “transparan etek” modelleri defilede ki en dikkat çeken tasarımlar. Zaten genelde bir model ne kadar cüretkar ve ne kadar farklıysa o kadar akılda kalıcı oluyor. Bu etek modellerini genel olarak beğendim. Tamam, belki her yere uyum sağlayamaz ama yazlık mekanlarda çok başarılı olacağını düşünüyorum. Yine bu modeller gibi kısa fakat delikli etekler var. Bu delikler elbiselerde çok havalı duruyor. Zaten defile kabaca; mini modeller ve ilginç desenlerin bir bütünü.

Çanta ve ayakkabılar ortalamanın üzerinde. Kıyafet desenleri ile bir e bir uyumlu çantalar var. Bazıları hasır gibi dikilmiş fakat yuvarlak kesim. Kullanışlı ve hoş duruyor en azından piyasada çok bulunmayan bir model. Benim favorim ise; siyah-beyaz işlemeli olan çanta. Gerçekten çok hoş bir tasarım dış kısmı puantiyeli ve kenarları metalle süslenmiş. Yine aynı desenin ayakkabı modeli olanı var, çanta kadar olmasa da fena değil gibi. Ayakkabılar genel olarak kıyafetleri tamamlar nitelikte.

Versace 2010 yaz için genel değerlendirmem olumlu yönde. Desenlere yoğunlaşmak bence gayet başarılı bir fikir olmuş. Yazın çiçek böcek görmekten sıkılanlar için çok iyi bir alternatif olduğunu düşünüyorum ayrıca bu sezon Versace in estetik anlaşına da tam anlamıyla hayran kaldım.

video

Hiç yorum yok: