Blumarine 2010 ilkbahar Yaz "Tül Kumaşlar"

Sanıyorum ki bu yaz için favori defilemi buldum. Blumarine 2010 ilkbahar yaz defilesine baktığımda açıkça yazın geldiğini anlıyorum. Bunu vurgulamamın asıl sebebi bazı defilelerde anlamanın bir hayli zor oluşu, bakıyorsunuz defileye yaz defilesi yazıyor ama sadece yazıyor yani. Sınırlar giderek bulanıklaşırken bu kadar net bir çizgi ile karşılaşmak her anlamda hoşuma gitti. Bu etkiyi yaratan en önemli detaylar yalnızca “Tül Kumaşlar” değil, aynı zamanda fırtına gibi giderek büyüyen desen modası.

Birbirinden hoş renklerin karışımı ile oluşturulan bu desenler, tül gibi hafif kumaşlar ile birleştirilmiş. Tahmin ettiğiniz gibi rahatlık ve gösteriş ön planda. Elbiselerin adeta bayanları çiçek gibi gösterdiğini söylemem ne derece yanlış veya klişe olur bilemedim. Çünkü renkler öylesine canlı ve doğada görmeye alıştığımız çiçek renklerinden ki bende direkt olarak bu etkiyi yarattı. Özellikle yine bu stilin kahve tonları ile tasarlanan hali tam anlamıyla mükemmel.

Defilenin ikinci bölümünde biraz daha klasik ve daha ciddi görünümlü modeller çıkmaya başlıyor. İşte tamda bu anda gözüm tümüyle etek takımlara takılıyor. Her biri birbirinden iddialı olan bu modeller bana göre oldukça başarılı, o kadar ki iki model arasında karar vermekte bile zorlandım. İnce düşünülmüş stil detayları ciddiyeti hoş bir şekilde bize sunuyor, birazda olsa yumuşatıyor diyelim.

Diğer bir bölüm ise ağırlıklı olarak asker desenlerinden oluşuyor ve buna ek olarak kırmızı, sarı ve yeşil kombinasyonlarını da görüyoruz. Neden bilmiyorum ama asker desenli modeller gözüme çok gereksiz geldi. Yani olmasa da olurmuş. Fakat mini elbise modelleri aksesuarlar ile tamamlanıp çok başarılı bir hale getirilmiş.

Bilekten bağlı ayakkabılar ve tokalı kemerler koleksiyonun vazgeçilmez iki parçası. Ayakkabıları model olarak biraz klasik bulsam da, tokalı kemerlere adeta bayıldım. Rahatlıkla hemen her şey ile kombine yapabilirsiniz. Ayrıca bahsettiğim gibi özellikle mini elbiselerde ki o boşluğu bu tokalı kemerlerle kapatabilirsiniz.

Defileyi genel olarak çok başarılı buldum yaz sezonunun en gözde defilelerinden birisi olacağına hiç şüphem yok. Sözü fazla uzatmadan sizleri Blumarine 2010 ilkbahar yaz defilesi ile baş başa bırakıyorum.

video

1 yorum:

Merve(mj*) dedi ki...

Melez mankene ve taşıdıklarına bayıldım :)