Burberry Prorsum 2010 ilkbahar Yaz "Trençkot"

Burberry 2010 ilkbahar Yaz sezonu ile ilgili pek çok şey söyleyebilirim. Fakat öncelikle şunu sormak istiyorum; Burberry nin ikonu haline gelen trençkotlar neden bu kadar gözümüze sokuluyor? Koleksiyona bakıyorum ve gördüğüm tek şey “Trençkot” ya aynen bırakılmış ya da “Ne yapalım?” farklı bir kumaş alalım “eee” orasını şöyle “evet” burasını böyle, al sana yeni model. Pekala bazı tasarımlar çok hoşuma gitti özellikle de Bayan Watson ın üzerinde ki, reklam çekimlerinde bolca gördüğümüz hatta Prorsum un kapak resmi olan hani şu omuzları hafif kabarık ve uçuk mor, beyaz a çok yakın olan trençkot sanırım hatırlamışsınızdır. İşte o model benim bu koleksiyonda ki favori modelim oldu. Ayrıca yine ona çok benzeyen uçuk altın sarısına da bayıldım.

Koleksiyonun kesin ve tartışmasız aksesuarı “Kemer” bütün modellerde görmek mümkün. Genelde kalın trençkot kemerleri olsa da bazı kibar modeller bunu kaldıramayacağından daha ince kemerlere de gidilmiş. Bu tip kemerler hemen her şey ile uyum sağlıyor ve çok şık duruyor tamamlayıcı aksesuarlardan birisi. Gelelim asıl önemli noktaya çantalar; bu konuda pek çok seçeneğimiz var. Klasik Burberry desenlerinden tutun da özel deri çantalara kadar, hatta tüylü diyebileceğim bir çanta bile bulunuyor. Bu konu tümüyle sizin zevkinize kalmış bazı modelleri yakın plana aldım aşağıda görebilirsiniz.

Koleksiyon da iki tane kürk modeli var. Bunlara benzer modelleri daha önce görmüş olmama karşın yinede çok beğendim. Çok iyi kombine edilmişler, sunuş ve gösteriş olarak ne çok fazla ne de çok az tam olarak beklenen ölçüde. Ve kabul edersiniz ki inanılmaz havalı duruyorlar.

Bana göre koleksiyon; trençkot modelleri ile çok fazla boğulmuş, bilmiyorum artık “Burberry” dendiğinde farklı bir şeyler bekliyorum, daha etkileyici tasarımlar ve daha yenilikçi yaklaşımlar. Mesela geçen sezon ki “Snood” fikri gibi. Daha iyi bir Burberry olabilirdi bence, önümüzde ki sezon bunu en iyi şekilde göstereceklerine inanmak dışında çok fazla bir seçeneğim de kalmıyor açıkçası.



Hiç yorum yok: