Lacoste 2009 2010 Sonbahar Kış "Golf mü? Tenis mi?"

Lacoste 2009 2010 Sonbahar Kış koleksiyonunda; Lacoste un o kendine özgü imajı, "Club" ve "Spor Giyim" olarak iki bölümde bizlere sunuluyor. Fakat Lacoste a ne zaman baksam, ne kadar klasik, ne kadar spor olsa da; her zaman golf veya tenis oynamaya hazır insanlar görüyorum. O tek stil her daim Lacoste un üstünde. Bunun sebebi kurucusunun "René Lacoste" (Fransız Tenisçi) olması olabilir tabi. Dikkat edilmesi gereken noktaysa; tek bir stili benimsemenin negatif yanlarının her zaman olduğudur. İnsanlar çok fazla takip ihtiyacı hissetmezler ve koleksiyonlar her daim benzerdir. Annem ile dolaşırken "Lacoste a girelim mi?" diye sordum, o da "Burasıda hep aynı, boş ver" dedi. İşte o anda bunu daha da net bir şekilde hissettim. Modayı bir kenara bıraktığımızda, bu olay; bir belki de daha fazla müşterinin bakış açısıydı.

Her zaman Lacoste da en beğendiğim renk "Gök Mavisi" olmuştur. Geçen sezon bunu Gök Mavisi-Mürdüm şeklinde kombine etmişlerdi. Bu sezon ise; Gök Mavisi-Açık Kahve karışımını görüyoruz. Kahve-Mavi karışımları bence Mavi-Mürdüm den daha iyi bir ikili. Birbirlerini daha fazla tamamlıyorlar. Özellikle kumral bayanlara öneriyorum.

Koleksiyonda pantolon ve etek modelleri inanılmaz klasik olmuş. Hatta pantolonlar neredeyse erkeklerin ki ile aynı, ama ilginç bir şekilde kötü durmamışlar; beğendiğimi söyleyebilirim. Kalem eteklerse çok sıkıcı bir giyim tarzı; bana hep, kütüphane görevlilerini hatırlatıyor. Neden bilmiyorum, sanırım çocukluğuma inmek lazım.

Şapka modellerinin benzerlerini ZARA da da gördüm, fakat Lacoste takinler %100 yünden yapılma. Hoş bir görünümleri var hemen hemen pek çok şeyi tamamlar nitelikteler.

Genel olarak Lacoste aynı çizgisini koruyor. Koleksiyonu gidip görmenizi tavsiye ederim. Fiyatlar, Beymen Club ile aynı. Yakın zamanda indirim günleri de olacakmış.

2 yorum:

Syhn dedi ki...

lacoste u çok seviyorum hep aynı çizgide seyretse de...
görsellerde çok ii seçim.

Adsız dedi ki...

Everything is extremely open and extremely clear explanation of troubles. was truly details. Your internet site is really useful. Many thanks for sharing.